W trosce o jakość druku oraz czas wykonania usługi, prosimy o zapoznania się z poniższymi zasadami:

Zasady składania zamówień

Prawidłowo złożone zlecenie powinno zawierać:
– nazwę pliku, rozmiar w cm, sposób wykończenia oraz liczbę sztuk
– jeżeli zlecenie ma być cykliczne prosimy o informację
– nie przechowujemy plików, dlatego prosimy o dostarczanie ich każdorazowo do nowego zlecenia
– wszelkie zmiany w zleceniu, dosyłanie plików jak również niezgodność z wcześniejszymi ustaleniami będą wpływać na termin realizacji
– nie sprawdzamy poprawności tekstu, drukarnia nie odpowiada za ewentualne błędy

Praca z plikami - wytyczne odnośnie przygotowania plików

– preferujemy pliki w formacie TIFF
– pliki należy przygotować w CMYK
– pliki CDR przyjmujemy do wersji x5
– fonty muszą być zamienione na krzywe
– linie cięcia (opos/ploter) należy dostarczyć w krzywych
– w wymiarze docelowym należy uwzględnić własne potrzeby montażowe/wykończeniowe (spady itp.)
– jeśli nie dostaniemy odpowiedniej informacji, zakładamy, że plik jest w skali 1:1
– nie sprawdzamy poprawności tekstu
– wszelkie modyfikacje i poprawki plików klienta odbywają sie odpłatnie

Godziny pracy biura i pracowni

Biuro
czynne w godzinach 8.00-16.00 i znajduje się przy ul. Wielicka 44 B

Pracownia i drukarnia
czynna w godzinach 8.00-16.00 i znajduje się przy ul. Wielicka 44 B

Składanie i odbiór zleceń - kiedy i gdzie?

– zlecenia przyjmujemy w godzinach urzędowania biura
– odbiór towaru odbywa się bezpośrednio w pracowni przy ul. Wielicka 44 B
– w przypadku odbioru materiałów przez Państwa kuriera prosimy o wcześniejszą informację oraz listy przewozowe
– prosimy, aby klient wiedział jakie materiały ma odebrać, nie odpowiadamy za rzeczy pozostawione omyłkowo w naszej firmie
– towar nieodebrany po dwóch tygodniach zostanie zutylizowany
– nie przechowujemy materiałów klienta
– ewentualne reklamacje zostaną rozpatrzone tylko w przypadku dostarczenia całości wadliwego nakładu
– reklamacji nie podlega folia wyklejana przez inną firmę lub osobę prywatną